2010年6月17日 星期四

大顯"新"手

早前約埋Florence上左Blog友Shirley新居搞搞震

啱啱自己買樓搬出黎住既佢

當然好享受自己用既廚房啦

我地三人都是廚房新丁

胆粗粗咁諗左幾個小菜

想係屋企試煮

未學行先學走

一黎就諗住整返個魚蝦蟹餐

但最後因為買唔到大隻少少既蝦

所以轉整雞翼就算喇

臨場又發揮我地既創意小宇宙

將原先找來的食譜全部更改

變成以下四菜



[可樂雞翼]

只是亂來製作

但又幾好味喎

多得Florence既片糖心得



[蔥茸炒西蘭花]

原本最無難度既一個菜

比我發現原來我一直都搞錯切菜既方法

今次親身睇著人地做至知自己錯係邊

真係得益不少



[豉椒蒸白鱔]

胆粗粗既我只係問下朋友點整

就買左半條鱔返黎搞

第一次買, 洗, 煮都心驚胆跳

怕的是鱔身死後還會動的感覺

好彩都能順利完成



[薑蔥炒蟹]

去到街市才知蟹的品種很多

我地三個都唔知點揀好

企晒係度

剛巧見到有位太太正揀緊一款海藍色既花蟹

佢話比我地知用來炒都唔錯

咁我地就買左好幾隻返去試煮

其實炒蟹並唔難

最難在於點樣拆隻蟹

我同Shirley夾手夾腳好不容易咁搞掂左佢地

用多薑用蔥炒出來的蟹好夠鑊氣

差點連手指都食埋



加上我帶來的梅子酒

一啖蟹一啖酒

真是想心樂事

後話:

希望下次再有機會上去搞搞震就好喇

好多謝Shirley既招待

打擾晒



3 則留言:

  1. 下次再來攪攪震!
    真的好好玩
    我也是第一次去煮這海鮮
    下一次我們再嘗試其他款式
    一於把酒共嚐啦
    Shirley
    [版主回覆06/17/2010 15:32:00]好, E+再計劃下先, 睇下下次整D咩好.

    回覆刪除
  2. 鱔真係好恐怖呀﹗ 其實斬斷左係咪會好似蟲咁生翻另外一段出黎架?
    [版主回覆06/18/2010 11:49:00]咁又唔會生返出黎咁恐怖, 不過斬左好耐, 身都斷晒仲會動啫, 好可怕, 但又好好食.

    回覆刪除
  3. 終於記得 yahoo 個 login & pw~~ 下次一於再來過 florence
    [版主回覆06/21/2010 12:34:00]得閒多D過黎睇下啦.

    回覆刪除