2008年8月11日 星期一

喇沙王@中環

假日, 又落左中環shopping, 未行街街之前, 想搵果間位於機利文新街, 食靚雞果間舖試試既, 點知去到見唔到有坐位既, 咁點食呀, 唯有行過二個舖位, 出左尼間喇沙王試下啦, 入到去, 住唔算好, 但都坐滿人, 心諗:一定唔差得去邊既.




上圖為雞翼黃薑飯, 雞翼尚算不錯, 夠香口, 但d飯就真係無咩薑囉.




另一碗係福州魚旦喇沙麵線, 睇個賣相就覺得幾好喇, 但點知食落口~~~~~~~~

點解....點解...咁淡, 無味既, 喇沙喎, 咁味既咩,  好似我自己係屋企煮麵咁味就算嗱, 大佬, 話晒都中上環區喎, 你咁樣邊企得著腳架, 個餐三十幾蚊喎, 都係比d咁既嘢人地食, 我覺得真係有點兒囉, 仲要話過你地知, 果杯跟餐既珍多冰呀, 佢話係特飲, 要加4蚊, 都無所謂, 但整好d麻, 杯飲品就無問題, 但入面既珍多冰.........硬到, 都未飲過咁難飲既珍多冰既, 出面果d綠色一條條既, 通常都好軟身, 好滑咁麻, 點會一條條硬到企得起身架.

唉! 算啦, 尼問嘢我都係blacklist佢喇勒.

ps: 食完喇沙王之後, 行過頭先話食靚雞果間舖, 今次有個人出左黎同我地講, 食飯呀, 入面有枱喎, 吓! 原來仲有入面架, 唔講既真係睇唔到喎, 早d講麻, 咁唔駛過隔離食麻, 我行左埋去睇一睇, 見到佢地d午餐都係$42, 同我地剛剛食完果餐差唔多乍, 我諗應該好食好多卦, 個男人係咁叫我地入去食, 我同佢講, 你早d出黎我咪入左去食囉, 依家食飽飽lu, 下次先啦, 佢一路笑著咁同我地byebye, 仲話記得下次要黎喎, 佢d態度都幾好喎, 下次真係要黎試試至得.

沒有留言:

張貼留言