2008年8月15日 星期五

久違了的十蚊紙

之前, 在那人的blog上看到blog友找來跟自己年紀一樣大的"紅衫魚", 當時覺得那張都不算太舊, 只是少見啫, 隨後還說過會找來另一張紙幣, 他一定未見過的.

找了好幾天, 終於給我找上了, 大家一齊來看看吧, 唔知有幾多個人是見過/用過這款十元紙幣呢?




正面: 應該是舊有之渣打銀行大樓, 但現己面目全非了.




背面: 好像是一個碼頭, 唔知係咪尖沙咀呢?  (我都唔知邊樹黎既)

記得這張十蚊紙是我小時候, 一次搬屋中, 被我發現在老爸的櫃筒裡, 那時已有收藏習慣的我, 第一次看到這張從未見過的$10, 真的很想據為己有, 於是問老父攞啦, 點知佢話唔比得我喎, 因為當時已經無人再用的, 佢以為我拿來是買東西, 說明原因, 他還是不給我, 說要交換喎 (有唔用得, 點解要交換呢), 要我拿$10元來才給我, 好換咪換, 好在我有利是錢啫, 來~~~交換吧.

直到現在, 我諗這張紙幣的價值, 應該唔止當時的十蚊卦.



沒有留言:

張貼留言