2008年8月17日 星期日

簡易晚餐: 再戰螺絲粉

自從上次有blog友問過我, uncle pasta這牌子口感如何, 是否好食, 真係唔知喎, 我都係第一次食螺絲粉乍, 點知呢?  不過一向鐘意嘗試既我, 當時推使我試試其他牌子, 看看咩叫好食咩叫唔好食咁, 今次就找來以下的螺絲粉及醬汁來.




上次的dolmio我覺得麻麻地, 只知道是名牌, 第一次當然揀佢啦, 但今次一於看看別的, del monte都是大牌子之一, 好多款式, 我就特別喜愛肉味這款(只是我主觀的選擇), 而螺絲粉方面就買來這隻有fibre plus既, 睇落好似健康d麻.




感覺上, 食這些意粉類的, 通常配以肉類比較好, 今次就用煙肉加雜豆來煮啦.

做法: 先用煙肉粒起鑊, 無須加油, 煙肉會自動出油的, 當煙肉油出滿整隻鑊時, 可加入大量蒜粒爆香, 同時再放雜豆同煮, 炒兩炒後, 加入預先煮熟過冷河之螺絲粉, 再加入茄醬, 不停的炒, 直至每條粉都沾都茄醬為止.

溫馨提示: 這個del monte肉味茹醬比上次的dolmio好味得多, 但相對較酸, 我愛酸的當然無所謂, 如果不想太酸的話, 可加砂糖同煮, 茹醬內有少許肉碎, 比dolmio的淨茹汁更有口感, 螺絲粉方面, 唔知係咪fibre關係, 食落口真的有點粗糙感覺, 不及上次uncle pasta咁滑口, 兩次比較, 我都係覺得今次個醬汁 + 上次既粉好食d.

期待下次另一配撘啦.

1 則留言:

  1. 果然煮得色香味俱全
    新口味牌子新配搭
    我也已經好久沒吃過螺絲粉啦
    炒什豆及海鮮我就最喜歡
    Shirley
    [版主回覆08/18/2008 12:30:00]係喎, 比你提醒, 下次試下海鮮都好喎.

    回覆刪除