2009年10月22日 星期四

驚心動魄-馬蹄蝦餅

我人生第一次整的鮮蝦餅

真的很驚心動魄

點解.....



常見到電視節目教觀眾

點點點買的鮮蝦返黎

點點點整咁

睇落真係幾容易喎

自己亦好想試下

終於神推鬼使地買左半斤蝦回家試整

唉!

原來有好多嘢都係睇既容易做就好鬼死咁難架

難倒我既唔係點整點調味咁

最可怕既就係要我將的生蝦除頭拆殼喇

見到的生蝦係咁跳係咁跳

真係想帶對厚厚手套包住對手黎整呀

(當然我無咁做啦)

心諗死就死啦

一手揸住隻蝦都唔係太怕

但每當我想將蝦頭除走時

好不其然我的頭便會向後轉

不能望著蝦蝦除頭

情況就好像美女廚房一樣喇

搞左好耐都搞唔成

最後都係搵人代切去蝦頭後

我至可以完成這個菜式啦

相信自此之後

鮮蝦餅應該唔會再在此blog出現喇


沒有留言:

張貼留言