2009年10月8日 星期四

翡翠黃瓜味薯片@樂事

有睇開我blog既朋友

唔知記唔記得之前我出過編post

講及我試完品客薯片新出既


覺得完全唔係我杯茶之餘

還令我諗起多年前曾食過利時牌的青瓜味薯片呢

有朋友仔好有心諗幫找搵到呢款多年不見之口味來



但睇睇下

又有的唔多似喎

記得多年前食既係包裝黎既

個名又好似唔係咁喎

唔通依家轉左新packing

無所謂啦

見朋友仔咁有心

我又咁為食

當然會試下啦

朋友仔比我還心急

不停問著

是不是這個味呀

我懷著好大既寄望

試吧

最終都唔係我之前食過果隻味喎

點解呢

當年食既口味為何找不回來呢

既然都找到這款類似之口味

舊有的味道當時點解又無固消失呢


沒有留言:

張貼留言